כיצד לבחור דוד חשמלי?

דוד חשמלי הוא מכשיר המהווה עד שליש מהאנרגיה המשמשת בביתך. הוא מספק מים חמים כדי לענות על הצרכים של המשפחה שלך יום ולילה. .

סוגים שונים של דוד חשמלי

מחממי מי אחסון הם הסוג הנפוץ ביותר של דוד חשמלי. מים קרים זורמים לתוך מיכל החזקה מבודד שבו יסוד חשמלי מחמם את המים. 

המים נשארים חמים במיכל עד שאתה מצייר אותו החוצה דרך מערכת הצנרת של הבית. 

מים קרים נכנסים למיכל, כצריך, היכן שחוזר על מחזור החימום. מחממי מים ללא מיכלים לא מאחסנים מים חמים. 

במקום זאת, המים מתחממים כפי שהוא זורם על סלילים חימום כפי שאתה שואב את המים. תנורי חימום ללא מיכלים הם חסכוניים באנרגיה כי הם לא דורשים חשמל נוסף כדי לשמור על המים חמים כאשר אין ביקוש לזה. החסרונות שלהם הוא שהם לא יכולים לספק מספיק מים חמים כדי לענות על הדרישות שלך.

קיבולת מיכל מים של דוד חשמלי

כל דוד חשמל צריך להיות גדול מספיק כדי לענות על הצרכים שלך. רכישת דוד קטן מדי יכול לגרום לו להתיש מהר יותר מגז. כפי שאתה מסתכל על קיבולת מיכל, לכן יש לקחת בחשבון כמה אנשים חיים בבית שלך. מספר חדרי הרחצה הוא גם קובע קיבולת. עם מידע זה והמלצות קיבולת של היצרן,

אתה יכול לבחור מיכל הנע בין 20 ל 80 גלונים. גודלם של מחממי מים ללא מיכלים מבוסס על קצב הזרימה שלהם, הנמדד במיכלים לדקה. 

קח בחשבון את קצב ה-GPM של כל מתקן המשמש את התנור ללא מיכל כדי לקבוע כמה גדול צריך להיות התנור. לדוגמה, חדר רחצה קטן עם כיור אחד ומקלחת משתמש ב-1.5 GPM עבור הכיור ו-2 GPM עבור ראש מקלחת בזרימה נמוכה,

בהתבסס על תקני התעשייה. זה אומר שאתה צריך מחמם ללא מיכלים מסוגל לספק לפחות 3.5 GPM. כאשר דוד ללא מיכלים מגיש גם את מכונת הכביסה שלך, להוסיף עוד 3 GPM. עכשיו, התנור ללא מיכל צריך להתמודד עם GPM של 7.5.

גודל מיכלים של דוד חשמלי

חלק מהמיכלים גבוהים וצרים, בעוד שאחרים קצרים ורועשים. לאחר שתקבע את הקיבולת שאתה צריך, חפש דוד חשמלי המתאים לחלל שיש לך זמין עבורו.

יעילות אנרגטית של דוד חשמלי

כשאתה מסתכל על דגמים חדשים של דודי חשמל , יש לשקול את מד האנרגיה ואת הדירוג על כל דגם. 

ככל שהמספר גבוה יותר, כך דוד חשמלי ממיר מים קרים ליעיל יותר.