במה מטפל אינסטלטור לדודי שמש וחשמל?

אינסטלטור לדודי שמש וחשמל הוא מי שדואג שהדודים פועלים היטב וללא נזילות מים. אדם זה בודק את הדוד, מנקה סתימות, ממלא את הדוד במים ומתקין חלקים חדשים, מתקן נזילות מים, אפילו הצפות מים בעקבות נזילה מהדוד ועוד.

אז בואו נכיר את איש המקצוע הזה יותר לעומק:

אינסטלטור לדודי שמש וחשמל דואג שהמערכת של הדוד והצנרות עובדות בצורה תקינה. הוא יפקח על כל העבודה סביב הדוד כדי לוודא שהכול מתנהל בצורה חלקה. כידוע, דודי שמש ודודי חשמל כוללים בתוכם מערכות מים וצנרות מים, מה שיצריך גם תחזוקה של איש מקצוע. במקרה הזה, איש המקצוע הוא אינסטלטור לדודי שמש וחשמל. וכשצריך אחד כזה, מומלץ גם לערוך השוואת מחירים בין אינסטלטורים לדודי שמש וחשמל. 

אינסטלטור לדודי שמש וחשמל – במה הוא עוסק? 

אינסטלטור לדודי שמש וחשמל הוא איש מקצוע המוודא שהמערכת תקינה.
הם אחראים לתחזוקת הדוד על ידי ניקוי, בדיקה, שטיפה, תיקון נזילות מים, תיקון סתימות בצנרת המים, החלפת חלקים באופן קבוע ועוד תיקונים שונים.

אינסטלטור לדודי שמש וחשמל צריך להכיר היטב את תהליך הפקת החשמל בשיטות אלו, גם אם הוא בפועל אינו מבצע תיקונים של תקלות חשמל.
למרות שאינו יבצע תיקונים של טכנאי דודי שמש וחשמל, הוא צריך לדעת המערכת החשמלית של הדוד עובדת, וזאת כדי לא חלילה להתחשמל.

על מה עוד אחראי שרברב דודי שמש חשמל ושמש? 

האינסטלטור לדודי שמש וחשמל אחראי לדאוג למכשירים שניתן למצוא בפאנלים סולאריים, בדודי חשמל ועוד סוגים של מקורות אנרגיה מתחדשים.
לאינסטלטור לדודי שמש וחשמל יש אחריות שונה מאשר האחריות שיש על הכתפיים של טכנאי דודי חשמל ושמש. 

הם אחראים לוודא שהציוד פועל כשורה, לבדוק אם יש נזילות או סתימות, אם נדרשת החלפה או תיקון של חלקים שבורים, הפעלת שסתומים לשחרור אדים מזיקים מהמכשיר, פתרון בעיות של סתימות בצנרת ומתן תמיכה ללקוחות.

התקנת תשתיות מים, צנרות ומערכות חימום או קירור 

בנוסף למה שציינו עד כה, אינסטלטור לדודי שמש וחשמל גם נדרשים להתקין צנרות מערכות חימום, תשתיות מים וצנרות מים של אוורור ומיזוג אוויר (HVAC) ועוד.
כמו כן, חלק מהשרברבים עשויים לסייע גם בהתקנה של מחממי מים או משאבות מים בבתים או בעסקים.
אם אתם מחפשים בעל מקצוע מיומן שיוכל לטפל בכל צרכי החימום שלכם, כדאי להזמין אינסטלטור לדודי שמש וחשמל לאחר שתערכו השוואת מחירים בין אינסטלטורים לדודי שמש וחשמל. 

אינסטלטורים עובדים במגוון פרויקטים, לרבות דודי שמש ודודי חשמל, התקנת מכלים וצנרות או תשתיות מים.
הם מתקינים, מתחזקים ומתקנים כל מיני מערכות חימום מגז ועד סולארי או חשמל, כך שיהיה חשוב לבחור נכון את הסיוע שאתם מקבלים. תבחרו אינסטלטור שמתמחה בסוגים של התיקונים או התחזוקה שאתם צריכים.
והכי חשוב, אל תשכחו לקבל אחריות בכתב על העבודה שאתם מזמינים.