איך לשמור על חשבון החשמל נמוך בחורף?

חשבונות חשמל יכולים להיות גבוהים בחורף במיוחד אם משתמשים במכשירי חשמל כמו מייבש כביסה, דוד חשמלי, מיזוג אויר ועוד מכישירים שדורשים אנרגיה רבה שרק מעלה את חשבון החשמל שלכם בחורף.

קבלו טיפים שיעזרו לכם לחסוך בחשמל בחודשים הקרים.

מחשבות על בית חם ונעים עלולות לשים חיוך על הפנים שלך בחורף הזה, . חשבון החשמל המנופח שלכם לאחר שינוי כתובת עלול להיות איום.

אמנם היו לך מספר טכניקות בבית הישן שלך כדי לשמור על חשבונות האנרגיה נמוכים אך עכשיו עשוי להיות הזמן הטוב ביותר לסקור כמה הרגלים אחרים אתה נותן ליפול בצד הדרך. הנה 10 טיפים להפחתת חשבון האנרגיה שלך בחורף הזה.

שמרו על טמפרטורה נמוכה

אתה לא צריך לשמור על הבית שלך באותה טמפרטורה לאורך כל השנה. בחודשי החורף אתה רוצה להגדיר את התרמוסטט שלך קצת נמוך יותר ממה שאתה עושה בדרך כלל. משרד האנרגיה של ארה"ב המליץ הגדרת התרמוסטט ל 27 מעלות בזמן שאתה ער, ואפילו נמוך יותר בזמן שישן או בבית. אתה יכול לחסוך ככל 1 אחוז על חשבון החשמל שלך עבור כל תואר הוריד במשך שמונה שעות, על פי המחלקה.

התקינו תרמוסטט למעקב

לבית צריך להיות תרמוסטט ניתן לתכנות. עם זאת, אם אתם באמת רוצים לחסוך כסף ואתה גר בבית בן שתי קומות, לשקול להשקיע תרמוסטט נפרד למעלה ולמטה. בלילה, תצטרך לחמם רק חצי מהבית שלך, וכתוצאה מכך חיסכון ניכר באנרגיה.

בדקו דליפת אויר במוצרי חשמל

בניינים עלולים לאבד מבול של חום בשל בידוד לקוי ותנוריות אוויר. חלונות ודלתות אטומים שלא כהלכה הם בין האשמים הגדולים ביותר לאבדן חום. לפעמים האיטום יכול להיות כל כך רע שכל מה שאתה צריך לעשות הוא לשים את היד ליד מסגרת חלון להרגיש אוויר זורם מחוץ לחדר. 

כוונו נורות

נורות ישנות יותר הן ניקוז על חשבון החשמל שלכם השקיעו בנורות חסכוניות באנרגיה, אשר דורשים פחות אנרגיה והאחרון באופן משמעותי יותר.

כבו ונתקו את מוצרי החשמל

הקפדו לכבות את האורות והמכשירים כאשר שאתה לא משתמש בהם. אלה הם התקנים שעדיין שואבים אנרגיה גם כאשר הם לא נמצאים בשימוש, כגון טלוויזיות ומחשבים.

חממו באופן פסיבי את הבית שלכם

אנשים הסדירו את הטמפרטורה של בתיהם הרבה לפני המצאת דוד חשמלידוד שמשגוף חימום ויחידות מיזוג אוויר. חום פסיבי את הבית שלך על ידי פתיחת תריסים במהלך היום ונטילת אנרגיה סולארית. סגור את התריסים בלילה כדי לשמור על החום שצברת.

קנו מכשירים חסכוניים באנרגיה

הפטרו מכל מכשיר חסר תועלת או מיותר. כעת, לאחר שעברתם למקום אחר, ייתכן שתרצה לשקול שדרוג למוצרים חסכוניים יותר באנרגיה. 

שינוי זמן השימוש במכשירים

חברות החשמל גובות יותר עבור שימוש באנרגיה בשעות השיא. הפעלו מכשירים גדולים כגון תנור, תנור חימום, או מייבש כביסה בשעות החמות כדי לחסוך כסף רב.