דודי שמש – התקנת ותיקון דוד שמש בישראל 2021

המחירים של התקנת דודי שמש בישראל משתנים מחברה לחברה ויש לכך המון סיבות.
עלויות ההחלפה של דוד חדש הן בסביבות 2,000 ש"ח בהתאם לסוג הדוד ועולות בסביבות 2500 ש"ח
אם הדוד זז מיקום ומחליף דוד חום בלבד במיכל. תחליפי דודי שמש בדוד חשמל בלבד הם פחות יקרים.

עלות התקנת דוד שמש

דוודים רגילים הם דוודים 'חום בלבד'. בפשטות, הדוד שמש יספק את החימום וצילינדר מספק מים חמים. עלות העברת דוד משתנה בהתאם לשאלה אם הוא יהיה באותו חדר או יועבר לחדר אחר. בשני המקרים הנחנו את הצילינדר וכל שאר הציוד הקיים נשארים במקומם. כדי לסקור חום רק מחירי הדוד על ידי מותג הדוד לקרוא את המדריך שלנו חום בלבד דוודים מחירים

עלות התקנת דוד חשמל

דודי חשמל מספקים חימום ועובדים עם מיכל מים חמים לא מומצא כדי לספק מים חמים. דודי חשמל הם עם ביצועים גבוהים מאוד והם מצוידים בדרך כלל תכונות שונות יותר עם חדרי אמבטיה מעוצבים.

מדוע התקנת דודי שמש משתנים

במידה מסוימת העלות של התקנת דודי שמש תמיד השתנתה בהתאם לאופן השימוש. כל מה שכולם רוצים הוא לקבל תמיכה במהירות האפשרית אם יש תקלה או שמשהו משתבש וזה יכול להיות סיבה מספיק כדי לשלם את התוספת למחיר של דודי חשמל. עם זאת, הפופולריות של דודי שמש נשארה עם הדורות המבוגרים.

חברות מקוונות עם רשתות קבלניות משנה

בשלוש השנים האחרונות חלה הופעתן של חברות מקוונות המספקות הצעת מחיר לדוד שמש חדש ללא ביקור בית. בהגדרה זו, החוזה של כל לקוחות הוא עם החברה המקוונת, אך הם משתמשים בקבלן משנה של סוחר יחיד כדי להתאים לדוד.

במונחים של מחירים, חברות הצעת המחיר המקוונות מסוגלות להציע מחירים ברמת הסוחר הבלעדי.
ראשית כי הם ויתרו על הצורך שמישהו יבקר בנכס ושנית משום שהם יכולים לרכוש דודים בכמויות גדולות
יותר עבור הנחות גדולות יותר. אז אם אתה מקבל מחיר מקוון מחברה כזו, ויש רבים, אתה יודע למה הם זולים יותר

חברות מקוונות ללא ביקור בית

רבים בתעשייה טענו כי מחירי הצעת מחיר נמוכים באינטרנט הם למעשה שאינם ברי קיימא ונועדו לרתום נתח שוק. הדוגמניות לא הולכות מספיק זמן כדי לדעת בכל מקרה. מה שחשוב לדעת הוא השירות שאתה קונה. זהו מתקן סוחר יחיד ארוז, אבל המהנדס לא ראה את העבודה לפני שהגיע כדי להתאים את הדוד.

אנחנו עדיין תומכים בביקור בית או בסקר וידאו ואין מה ללכת לאיבוד מעיסוק עם סוחר יחיד מקומי, עסק מקומי קטן וחברת הצעת מחיר מקוונת כדי לראות מה כל ציון ומחיר. הסכנה של ציטוטים ללא ביקור בית היא כי המערכת אינה מתוכננת כראוי.

לעתים קרובות מדי אנו מוצאים דוודים גדולים מדי ופקדים לא תואמים שאינם ממקסםים את היעילות של הדוד. גישה מזדמנת כזו של 'מידה אחת מתאימה לכולם' להתקנות דודים לא עושה דבר כדי להבטיח שאנחנו מתאימים דוודים בגודל נכון למערכות הפועלות ביעילות.

אז כמה עולה דוד שמש?

מחירי הדוודים משתנים במידה ניכרת כתוצאה מאיכויות הבנייה ורמות תמיכה לאחר המכירה. ככלל, ככל שהתקציב נמוך כך יכולים להציע תוחלת חיים קצרה יותר, אחריות קצרה יותר רמות מופחתות של תמיכת לקוחות. אמנם הם זולים להתקין הם נוטים להיות יקרים כדי לשמור ופחות יעיל לרוץ. אלה ששוקלים להחליף את הדוד שלהם יבררו עם מגוון רחב של יצרני דודי שמש עם תובנה קטנה מדוע המחירים משתנים כל כך הרבה.