כל היתרונות של דוד חשמלי

התקנת דוד חשמלי

התקנת דוד חשמלי עם פאנלים סולאריים יכולה להוריד את עלויות התפעול במידה ניכרת. חשמל הוא דלק יקר, ובעוד דודים חשמליים יש יתרונות רבים, אלה עלויות הפעלה גבוהות לראות רבים פונים חלופה. הפקת חשמל משלך עם פאנלים סולאריים יהיה כוח הדוד החשמלי עם אנרגיה מתחדשת חינם. כל הכבוד לארנק שלך וטוב לסביבה!

אמקור מציעה תיקון והחלפת דודי חשמלדודי שמש, קולט ומערכות סולריות במחירים הוגנים תחרותיים ואחריות מלאה.
הדוד שלכן מטפטף? דוד מקצר? דוד לא מחמם? צוות המומחים שלנו יעזור במהירות ובמחירים כדאיים ביותר. אלפי לקוחות שמרוצים מאוד. מתחייבים להגיע מיד ולעזור.

מהו דוד חשמלי?

דוד חשמלי מספק חימום ומים חמים כמו כל דוד אחר. עם זאת, במקום לשרוף דלק, כל זה נעשה באמצעות חשמל.

דודי חשמל תופסים מעט מאוד מקום, יש מעט חלקים נעים ולא צריך שירות בתדירות גבוהה. בנוסף, ההתקנה היא הרבה יותר פשוטה כמו אין צורך צינור אבעימה או עיבוי. זה לא רק אומר שאתה יכול לחסוך זמן וכסף על התקנת דוד גז אבל מציע גמישות רבה יותר על איפה להתקין את הדוד כפי שהם לא צריכים להיות מצוידים על קירות חיצוניים.

היתרונות של דוד חשמלי

  • תפעל בשקט
  • אל תייצר גזי פסולת כך שאין סיכון לדליפת פחמן חד חמצני
  • אין צורך לארגן שירות דוד שנתי
  • פחות חלקים נעים אומר שיש פחות סיכוי לתקלה להתפתח
  • תופסים פחות מקום מסוגי דודים אחרים
  • תאימות סולארית – לחסוך כסף על עלויות התפעול עם מערכת הסקה מרכזית סולארית

הבעיה עם דודי חשמל

דודים חשמליים לא שורפים דלק ולכן שום פחמן לא נפלט כשהם מחממים את הנכס. אז למה חשמל נחשב לפחמן אינטנסיבי? ובכן, זה בגלל הדרך בה הוא מיוצר.

מבחינה היסטורית, שריפת דלקי מאובנים הייתה אופן ייצור החשמל. זהו תהליך עתיר פחמן מאוד שרע לסביבה ורואה את מחיר החשמל עולה כתוצאה מכך.
אם אינכם בטוחים אם להתקין דוד חשמלי או דוד גז, השוו אותם בדוד חשמלי לעומת דוד גז.

עלויות הפעלה של דוד חשמלי

אי אפשר להסתיר את העובדה שדוד חשמלי הוא מערכת חימום יקרה. לאחר ההתקנה של דוד חשמלי, סביר להניח שתראה את חשבונות החשמל שלך עולים ככל שנדרש יותר כדי להפעיל את הדוד.

פאנלים סולאריים מותקנים על הגג ומכילים תאים פוטו. תאים אלה לוכדים אנרגיה מהשמש – אור שמש ישיר פועל בצורה הטובה ביותר, אך הם עדיין יוכלו לייצר אנרגיה באור יום.

למה לשלב דוד חשמל?

זיווג דוד חשמלי עם פאנלים סולאריים הוא רעיון נהדר עבור מספר סיבות, כולל:

  • דלק חינם
  • ירידה בחשבונות החשמל
  • טביעת רגל פחמנית מופחתת
  • פחות הסתמכות על עליית מחירי הדלק
  • כוח מכשירים חשמליים אחרים בחינם מדי

כמה עולה דוד חשמלי?

 הסיבה לכך היא שהן מערכות חימום קומפקטיות וחסכוניות שהן פשוטות להתקנה.

המחירים של דודי חשמל יכולים להשתנות מאוד בהתאם ליצרן ולדגם. מותגי הדוד החשמלי הפופולריים כוללים את Heatrae Sadia, Elnur וחברת החימום החשמלי – השווה את הדודים החשמליים הטובים ביותר.

כמה עולים פאנלים סולאריים PV?

כמו גם פאנלים סולאריים, תצטרך גם לחשוב על עלויות ההתקנה. אלה ישתנו בהתאם למספר הלוחות, למורכבות ההתקנה ולתעריפים הנגבים על ידי המתקין.

בנוסף לחיסכון בחשבונות אנרגיה, אתה יכול גם להרוויח כסף באמצעות אחריות ייצוא חכם (SEG). זוהי תוכנית שבה ספק האנרגיה שלך (אם יש להם יותר מ -150,000 לקוחות) חייב לשלם לך עבור החשמל שנשלח לרשת על ידי הלוחות שלך.

מהם פאנלים תרמיים סולאריים?

חשוב לא לבלבל פאנלים סולאריים PV עם פאנלים תרמיים סולאריים. בעוד פאנלים סולאריים PV לייצר חשמל, פאנלים תרמיים סולאריים לחמם את המים בצילינדר. זה נותן לך דרך לחמם מים חמים ביתיים בחינם. ראוי לציין כי דודי חשמליים אינם מותקנים לצד גליל חיצוני.

קבלו הצעת מחיר לדוד חשמלי

כדי לחסוך כסף על התקנת דוד חשמלי השאירו לנו פרטים באתר וקבלו הצעת מחיר עבור דוד חשמלי.